Team Manager Repair | Circular Hub

Circular Hub Decathlon Logistics is dé centrale werkplaats van Decathlon België waar we een breed scala aan producten herstellen: van fietsen, fitnesstoestellen en elektronica tot ski's, kajaks, tenten en SUP's. 

En alsof dat nog niet genoeg is, breiden we onze technische ondersteuning constant uit om klanten ook vanop afstand te voorzien van deskundige oplossingen.

Klaar om mee te bouwen aan de circulaire toekomst van Decathlon?


Als Team Manager Repair ben je verantwoordelijk voor:

  • Het leiden van een team : je leidt een team van 15 à 20 techniekers. 

    • Je staat in voor de animatie en communicatie van het team en bent verantwoordelijk voor een vlotte dagelijkse werking. 

    • Je ondersteunt je team bij het ontwikkelen van hun vaardigheden in reparatie.

  • Operationele beheer

    • Nauw contact met onze winkels, zo ken je hun noden als geen ander. In combinatie met regelmatige cijferanalyses neem je samen met jouw team de juiste beslissingen om je service te verbeteren.

    • Toezicht houden op de dagelijkse operaties van de Circular Hub, waarbij efficiëntie en effectiviteit van alle processen worden gewaarborgd. 

    • Beheren van middelen, inclusief inventarisatie van voorraad, gereedschap en apparatuur voor reparaties. 

  • Opvolging van de prestaties : Je streeft mee naar een maximale klanttevredenheid. Dit doe je door veeleisend te zijn en in te staan voor de kwaliteit van de prestaties. 

Als Teamleader geeft je het goede voorbeeld en kun je een team inspireren en motiveren om gemeenschappelijke doelen te bereiken. Dankzij je transparante communicatie en een open luisterhouding ben jij betrokken bij het welzijn en de groei van je team. 

Je durft aansturen, ondernemen en beslissingen nemen. Je bent in staat om efficiënt en effectief complexe problemen te identificeren en duurzame oplossingen te implementeren. 


Het is ook belangrijk om te weten dat we een Team Manager Repair zoeken die:

  • een operationele expertise heeft: je hebt ervaring met het beheren van operaties, idealiter binnen retail- of service omgevingen.

  • basis reparatie- en onderhoud vaardigheden heeft: kennis van de benodigde gereedschappen en apparatuur voor reparaties.

  • cijfers kan analyseren en hieraan acties kan koppelen, die jou helpen met het realiseren van vooropgestelde doelen.

  • fulltime (36u per week) kan werken in ons Service Center in Willebroek en in de toekomst op een andere locatie. 


Deel jij je talent met ons?