Als fietstechnische onthaalmedewerker speel je een sleutelrol als eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
Je bent verantwoordelijk voor het persoonlijk verwelkomen van klanten, het efficiënt beheren van de verwerking van hun producten en je staat in voor de algemene coördinatie van de dienst. Door de verstrekte richtlijnen toe te passen, zorg je voor een uitzonderlijke klantervaring en optimaliseer je de afhandeling van de producten in jouw Circular Hub.
Jouw belangrijkste taken:
Klantenservicebeheer: klanten professioneel verwelkomen, hen begeleiden en proactief inspelen op hun behoeften. Je bent het gezicht van Decathlon en zorgt ervoor dat elke klant zich vanaf hun aankomst gewaardeerd voelt.
Productafhandeling: beheer van de registratie en ontvangst van door klanten aangeleverde producten voor diverse diensten (Reparatie, Verhuur, Terugkoop, Recycling). Je zorgt voor een snelle en zorgvuldige afhandeling, met als voornaamste doel: klanttevredenheid garanderen.
Coördinatie met teams: samenwerken met verkoop-, aftersales- en het repair-team om een vlotte verwerking van producten te garanderen. Je speelt een centrale rol in de communicatie tussen de verschillende teams om een uitstekende klantenservice te verzekeren.
Verbetering van de klantenervaring: het opmerken van opportuniteiten om het proces van klantontvangst en productbeheer continu te verbeteren, door het nemen van lokale initiatieven die de klanttevredenheid verhogen.
Promotie van circulaire diensten: actief promoten van onze diensten (Verhuur, Terugkoop, Reparatie) aan klanten, door de voordelen van elke dienst uit te leggen en hen te begeleiden naar de beste oplossing op basis van hun behoeften.
Ervaring in klantenservice: eerdere ervaring in het beheren van klantenservice of een soortgelijke rol is sterk gewenst.
Interpersoonlijke vaardigheden: je bent een uitstekende communicator die in staat is om een connectie te maken met klanten en problemen op te lossen met de nodige empathie en efficiëntie.
Organisatie en nauwkeurigheid: je kunt multitasken en tegelijkertijd een hoog kwaliteitsniveau in productafhandeling handhaven.
Teamwerk: je werkt graag in teamverband en weet goed samen te werken met verschillende belanghebbenden om een vlotte klantenervaring te bieden.
Servicegerichtheid: je hebt een sterk gevoel voor klantenservice en een grote motivatie om een eersteklas klantenervaring na te streven.
Diagnosevaardigheid: je kunt nauwkeurige diagnoses stellen van door klanten aangeleverde producten, om de nodige reparaties te identificeren en een passende verwerking te garanderen.
Kennis van fietsreparaties: je hebt een goede kennis van fietsreparaties die je in staat stelt om de behoeften van klanten in dit specifieke domein te beoordelen.
Het is ook belangrijk om te weten dat we iemand zoeken die:
fulltime (36u per week) werktijden kan opnemen tussen 8u en 20u, afhankelijk van je werkschema die dag.
het zeker ziet zitten om op zaterdag paraat te zijn, om je team en onze klanten te helpen.
zich goed in het Nederlands kan uitdrukken.
Nous et des tiers utilisons des cookies sur notre site Web. Nous utilisons des cookies pour garantir le bon fonctionnement de notre site Web, pour stocker vos préférences, pour obtenir un aperçu du comportement des visiteurs, mais également à des fins de marketing et de médias sociaux (affichage de publicités personnalisées). En cliquant sur « Accepter », vous acceptez l'utilisation de tous les cookies. Dans notre Déclaration relative aux cookies. vous pouvez en savoir plus sur les cookies que nous utilisons et enregistrer ou modifier vos préférences. En cliquant sur « Refuser », vous acceptez uniquement l'utilisation de cookies fonctionnels.